sobota, 25 sierpnia 2018

Różowo-zielono-biała kartka urodzinowa

Do wyzwania w Essy-floresy zgłaszam jeszcze jedną kartkę urodzinową, a tym razem jest to różowo-zielono-biała kartka, która będzie wręczona mojej teściowej dopiero za dwa tygodnie. Do jej stworzenia wykorzystałam poziomą linię z bingo: 8-3-5 tj. sznurek, tekturka i trzy kolory.
Najczęściej robię tradycyjnie otwierane kartki, więc tym razem zdecydowałam się na tzw. folding card, którą można otworzyć dopiero po zdjęciu poziomej dekoracji.
Mam nadzieję, że przypadnie jubilatce do gustu 😉

For the challenge at Essy-floresy I've made one more birthday card. This time it's in three colours: pink, green and white. I made this card for my mother-in-law who is celebrating her birthday in two weeks. To make it I used the horizontal line in bingo: 8-3-5 namely: twine, chipboard and three colours. Since I usually make traditionally open cards, I decided to make something different and I chose a folding card which can be open only when you remove the decoration. Hope my mother-in-law will like it 😉



Zajrzyjcie jeszcze do mnie ✋

4 komentarze:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca i super kolorystyka. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń