sobota, 25 sierpnia 2018

Pozdrowienia z wakacji

Od kilku lat robię kartki, ale nigdy dotąd nie zrobiłam kartki wakacyjnej! Podjęłam więc wyzwanie w Art-piaskownica i przygotowałam kartkę, która nawiązuje do mojego pobytu nad morzem, a tekturkowy napis " super wakacje" jest najlepszym podsumowaniem mojego wyjazdu!

I've been making hand-made cards for a few years, but I've never made a holiday card so far. So I decided to take up a challenge at Art-piaskownica and I made such a card reffering to the time I spent at the Polish seaside. The best summary of this wonderful time is the chipboard " super holidays" which  I used on the card!

 Dziękuję za odwiedziny 💗

4 komentarze:

  1. śliczna karteczka :) dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, wakacyjna karteczka :-) dziękuję za udział w wyzwaniu Art- Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy;)

    OdpowiedzUsuń