piątek, 20 lipca 2018

Moje letnie wspomnienia

Od jakiegoś czasu próbuję porządkować moje podróżnicze wspomnienia , a do tego służy mi traveller's journal. Uwielbiam tę formę 💓 Praca nad tym wyjazdem była wielką przyjemnością, bo pobyt w Paryżu był dla mnie wyjątkowy, chyba wtedy złapałam bakcyla podróżniczego i od tamtego momentu zwiedziłam wiele fantastycznych miejsc. W Paryżu spędziłam tydzień zwiedzając  najważniejsze miejsca i wiem, że chciałabym tam wrócić jeszcze raz.
Wpis wędruje na wyzwanie w Wyzwania nie-kartkowe

For some time I've been working on my traveller's journal. I love it 💓This time I'm presenting a few photos from my stay in Paris, which turned out to be a very important one because it was the moment when I got the travel bug and since then I've visited so many fantastic places. I spent a week in Paris sightseeing the most famous places and I know I'd love to get back there again. 
I take part in a challenge at Wyzwania nie-kartkowe.




Do zobaczenia!
CU soon!

2 komentarze:

  1. wspaniała praca, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu wyzwań niekartkowych, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń