piątek, 9 lutego 2018

W moich ulubionych kolorach

Jaka to przyjemność przygotować kartkę w kolorach, które wręcz uwielbiam. Niebieski i zielony to zdecydowanie moje kolory. A jak pięknie do siebie pasują! Dzięki temu kartki po prostu same się "robią" 😊
Kartka wędruje na wyzwanie z tekturką w I like challenges .

It's such a pleasure to make a card in colours I love. blue and green are definitelly my colours. And they match perfectly which makes creating cards in these colours so easy. 😊
I take part in a challenge at I like challenges. 



Zapraszam następnym razem 💗

16 komentarzy:

  1. Świetna błękitna praca, przywołująca niemalże lato.
    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu na blogu I like challenges.
    DT Emil

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosna, niesamowicie niebieska z cudownym kwiatem praca, dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT MArta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, niebieski to bardzo pozytywny kolor. Dziękuję :-)

      Usuń
  3. Piękna! Kojarzy mi się z czystym błękitem nieba, za którym tęsknię 😊 Dość już burego i szarego 😉 I ja dziękuję za udział w wyzwaniu z tekturką na blogu I like chellenges. DT Aga Sz-G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez z utęsknieniem czekam na wiosnę! Dziękuję :-)

      Usuń
  4. Świetna kartka, kojarząca mi się z latem i słońcem a użyta tekturka z piaskiem. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Może ta kartka uda mi się przyciągnąć chociaż wiosnę, bo do lata jeszcze niestety bardzo daleko :-)
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękny błękit :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i like challenges DT Marcelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię deski, lubię i niebieski ;) Kartka piękna! Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu na blogu I like challenges, pozdrawiam Patka DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To własnie moje dwa ulubione akcenty kartkowe:deski+niebieski:-)
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Też bardzo je lubię i użyłam w wielu, wielu kartkach :-)

      Usuń
  9. Piękna kartka. Ja również bardzo lubię takie kolorki ;)Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń