sobota, 22 kwietnia 2017

Święta z bingo

Jestem pewna, że to już, niestety, ostatnia kartka wielkanocna w tym roku i chyba dlatego ucieszyłam się, że jeszcze raz mogę wykorzystać mój ulubiony świąteczny stempelek. 

I'm pretty sure this is the last Easter card this year and that's why I was so happy to get an opportunity to use my favourite Easter stamp one more time.




Ta prosta karteczka powstała na wyzwanie w essy-floresy i zawiera trzy elementy z bingo: zając/kurczak, foamiran, cos żółtego, ale pasuje też do innych opcji :-) 

This simple card was made for a challenge at essy-floresy and contains the following elements from the bingo: Easter bunny, foamiran and something yellow but it suits other options too :-) 



Dziękuję, że do mnie zajrzeliście i zostawiliście komentarze :-)
Thanks for visiting my blog and leaving comments :-)

6 komentarzy:

  1. Stempelek świetny, fajnie pokolorowany i wyeksponowany :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka kartka! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stempelek :) pogodna karteczka :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i bezpretensjonalna kartka ze słodziutkim stempelkiem. Poczułam prawdziwą wionę! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwintesencja świąt na jednym skrawku papieru. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń