piątek, 19 sierpnia 2016

Inspiracja piosenką

Na blogu Wyzwania nie-kartkowe znalazłam ciekawe wyzwanie, w którym należy utworzyć pracę zainspirowaną jedną z ulubionych piosenek. Ciężko było wybrać jedną, ale w końcu wybrałam francuską piosenkę  " Derniere danse". Dlaczego akurat ta? Ponieważ przypomina mi mój pobyt w Paryżu, który jest pięknym, wspaniałym miastem. Te wszystkie muzea, galerie i kawiarnie! Oh, i znów się rozmarzyłam :-)

Wyzwania nie-kartkowe came up with an interesting challenge in which one is supossed to create an artwork inspired by a song of one's choice. It was hard to choose one song but all in all I chose a French song "Derniere danse" by Indila. Why this one? It's because it remindes me of my stay in Paris which is a beautiful, fantastic city. All those museums, art. galleries and cafes! Oh, I made myself dreamy again :-)

 
 
Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
Thank you for visiting my blog.


4 komentarze:

  1. Bardzo fajna stronka... Paryż ma taki klimat, że chce się tam wracać :-) Bardzo dziękuję za udział w Nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Paryż jest zawsze dobrą inspiracją! Dziękujemy za udział w wyzwaniu nie-kartkowym!

    OdpowiedzUsuń