niedziela, 29 maja 2016

Art journal z Crazy Birds

W stemplach Crazy Birds Tima Holtza zakochałam się jak tylko je zobaczyłam. Są takie zabawne! Mimo tego, że mam je już od jakiegoś czasu, dopiero teraz udało mi się je wykorzystać do stworzenia wpisu. Jako tło posłużył Tissue Wrap, który nakleiłam za pomocą białego gesso. Na powierzchnię położyłam kolejną warstwę gesso dzięki czemu mogłam potem użyć kredek Gelato, zielonego i niebieskiego  tuszu Distress, maski z liśćmi oraz stempla z tekstem. Crazy Birds pokolorowałam farbkami akwarelowymi i dodałam pozostałe detale.

I fell in love with Grazy Birds by Tim Holtz the moment I saw them. They're so cute! Though I have tchem for a while it took me some time to make an art. journal with them. To make the background I used Tissue Wrap which I glued with white gesso. On top of it i put yet another layer of gesso. Thanks to it I could later use Gelato Crayons, green and blue Distress Inks, a mask with leaves and one more stamp. I coloured Crizy Birds with watercolour paints and added more details.




Zgłaszam wpis do wyzwania Craftowy Ogródek

3 komentarze:

  1. Piękniutka strona :) i te ptaszory - robią robotę!
    Dzięki za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajniutki wpis :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craftowego Ogródka :)

    OdpowiedzUsuń